Tom 32 Nr 1(63) (2020)

Opublikowane: sie 31, 2020

Tom 31 Nr 2(62) (2019)

Opublikowane: maj 3, 2020

Tom 31 Nr 1(61) (2019)

Opublikowane: sty 14, 2020

Tom 30 Nr 2(60) (2018)

Opublikowane: sty 4, 2019

Tom 30 Nr 1(59) (2018)

Opublikowane: paź 25, 2018

Tom 29 Nr 2(58) (2017)

Opublikowane: gru 30, 2017

Tom 29 Nr 1(57) (2017)

Redakcja sekcji tematycznej: Hana Cervinkova

Opublikowane: gru 11, 2017

Tom 28 Nr 2(56) (2016)

Redakcja sekcji tematycznej: Hana Cervinkova i Orsolya Kalman

Opublikowane: gru 31, 2016

Tom 28 Nr 1(55) (2016)
Analiza, edukacja, działanie. W kręgu pedagogii krytycznych

Redakcja sekcji tematycznej: Katarzyna Gawlicz, Paweł Rudnicki i Marcin Starnawski.

Opublikowane: sty 2, 2017

Tom 27 Nr 2(54) (2015)
Pogranicza pedeutologicznych dyskursów

Pod redakcją Hanny Kędzierskiej i Moniki Maciejewskiej.

Zeszyt sfinansowany jest ze środków Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

 

Opublikowane: gru 31, 2015

Tom 27 Nr 1(53) (2015)

Opublikowane: gru 8, 2015

Tom 26 Nr 2(52) (2014)

Opublikowane: gru 23, 2014

Tom 26 Nr 1(51) (2014)
Samotność w kulturze i wychowaniu

Pod redakcją Piotra Kostyło.

Publikacja dofinansowana ze środków Prodziekana ds. Nauki Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.

Opublikowane: kwi 29, 2014

Tom 25 Nr 3(50) (2013)
Edukacja dla zmiany. Kryzysy, diagnozy, działania

Pod redakcją Hany Cervinkovej, Marii Mendel, Mirosławy Nowak-Dziemianowicz i Tomasza Szkudlarka.

Publikacja finansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, decyzją nr 203549/E-680/S/2013 z dnia 27 lutego 2013, przyznanych jako dotacja podmiotowa na utrzymanie potencjału badawczego w 2013 roku.

Opublikowane: gru 30, 2013

Tom 25 Nr 2(49) (2013)
Tutoring, coaching, mentoring – nowoczesne metody uczenia się w organizacjach

Pod redakcją Agnieszki Fornalczyk i Anetty Pereświet-Sołtan.

Numer czasopisma sfinansowany ze środków Wydziału Nauk Pedagogicznych Dolnośląskiej Szkoły Wyższej przyznanych w ramach konkursu Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na najlepsze programy studiów dostosowane do wymogów Krajowych Ram Kwalifikacji ("Konkurs na Milion").

Opublikowane: wrz 16, 2013

Tom 25 Nr 1(48) (2013)

Opublikowane: maj 7, 2013

Tom 24 Nr 2(47) (2012)

Opublikowane: lis 27, 2012

Tom 24 Nr 1(46) (2012)
Ku perspektywie społeczno-kulturowej w edukacji

Pod redakcją Bogusławy Doroty Gołębniak i Beaty Zamorskiej.

Opublikowane: lip 14, 2013

Tom 23 Nr 2(45) (2011)

Pod redakcją Henryki Kwiatkowskiej i Zbigniewa Kwiecińskiego.

Opublikowane: lis 30, 2011

Tom 23 Nr 1(44) (2011)

Pod redakcją Henryki Kwiatkowskiej i Zbigniewa Kwiecińskiego.

Opublikowane: cze 30, 2011

Tom 22 Nr 2(43) (2010)

Pod redakcją Henryki Kwiatkowskiej i Zbigniewa Kwiecińskiego.

Opublikowane: lis 16, 2010

Tom 22 Nr 1(42) (2010)

Pod redakcją Henryki Kwiatkowskiej i Zbigniewa Kwiecińskiego.

Opublikowane: sie 30, 2015

Tom 21 Nr 2(41) (2009)

Pod redakcją Henryki Kwiatkowskiej i Zbigniewa Kwiecińskiego.

Opublikowane: wrz 7, 2015

Tom 21 Nr 1(40) (2009)

Opublikowane: paź 11, 2015

Tom 20 (2008)
Numer specjalny: Studia z posthumanistycznej filozofii podmiotu

Pod redakcją Michała Kruszelnickiego i Wojciecha Kruszelnickiego.

Opublikowane: gru 16, 2008