Treść głównego artykułu
Abstrakt
nie dotyczy
Słowa kluczowe
Szczegóły artykułu
Licencja
Osoba publikująca wyraża zgodę na udostępnianie utworu przez Dolnośląską Szkołę Wyższą na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe, której pełny tekst dostępny jest na stronie internetowej: https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/legalcode
Osoba zgłaszająca upoważniona przez pozostałych współautorów do ich reprezentowania (autor korespondencyjny) zgłoszonego „utworu” oświadcza, że przysługują mu/jej autorskie prawa do utworu, które nie są ograniczone w zakresie objętym niniejszym oświadczeniem.
Utwór jest dziełem oryginalnym i nie narusza praw autorskich innych osób, ani nie jest ograniczony prawami na rzecz osób trzecich.
Utwór nie był wcześniej publikowany pod tym samym lub innym tytułem, nie stanowi również części innej publikacji. Utwór nie jest obecnie przedmiotem postępowania w innym wydawnictwie.
Osoba zgłaszająca utwór do publikacji w czasopiśmie „Forum Oświatowe” i tym samym potwierdza, że:
- Utwór został przygotowany zgodnie z zasadami edytorskimi obowiązującymi w czasopiśmie.
- Utwór zawiera informacje o źródłach finansowania badań, które stanowiły podstawę jego opracowania.
- Wyraża zgodę na przekazanie utworu do podwójnej recenzji, na podstawie której redakcja podejmie decyzję o przyjęciu lub odrzuceniu utworu do publikacji.
- Wyraża zgodę na dokonanie przez redakcję koniecznych zmian utworu wynikających z opracowania redakcyjnego.
- Zobowiązuje się do niezwłocznego dokonania korekty autorskiej utworu, po jego akceptacji przez redakcję. Niedokonanie korekty autorskiej w terminie 14 dni od daty otrzymania materiałów, traktowane będzie za zgodę na wydanie utworu w postaci przekazanej do korekty.
Osoba zgłaszająca udziela Dolnośląskiej Szkole Wyższej nieodpłatnej, nieograniczonej terytorialnie i czasowo nieodpłatnej licencji niewyłącznej na korzystanie z utworu pod warunkiem jego przyjęcia do opublikowania w czasopiśmie „Forum Oświatowe”, na następujących polach eksploatacji:
- Utrwalanie, zwielokrotnianie i wytwarzanie egzemplarzy utworu techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową i zapisu elektronicznego.
- Obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono: wprowadzanie do obrotu, sprzedaż, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy, publiczne wystawienie, wyświetlenie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, również w sieci Internet.
- Włączenie utworu w skład utworu zbiorowego.
- Tłumaczenia na inne języki i rozpowszechniania tych tłumaczeń.
Publikujemy zgodnie z zaleceniami The Committee on Publication Ethics (COPE), w wolnym dostępie na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe.
Referencje
- Augustowska-Kruszyńska, K., Michalska, A., Cis, K. (2012). Program nauczania dla zawodu technik elektroradiolog 321103 o strukturze modułowej. Pobrane 18 sierpnia 2017, z: http://www.koweziu.edu.pl/programy_nauczania/pliki/321103_M.doc
- Centrum Edukacyjne Języka Migowego przy Zarządzie Głównym Polskiego Związku Głuchych. (2015). Program nauczania dla zawodu Asystent Osoby Niepełnosprawnej, 341201 o strukturze przedmiotowej. Pobrane 19 sierpnia 2017, z: http://www.koweziu.edu.pl/ppn2108bbc95adf0e08b5c238de389ea414=1cffe39e4628ee9016dbd2bf56ded53d
- Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej. (2015). O placówce. Pobrane 18 sierpnia 2017, z: http://www.koweziu.edu.pl/oplacowce2108bbc95adf0e08b5c238de389ea414=4e972ab608fdfd16b6c446834163755e
- Ośrodek Rozwoju Edukacji. (2015). Przykładowe programy nauczania. Programy przedmiotowe. Asystent osoby niepełnosprawnej. Pobrane 18 sierpnia, z: http:// www.koweziu.edu.pl/ppn
- Szczepankowski, B. (2000). Komunikowanie się z osobami z uszkodzonym słuchem. Poradnik dla pracowników służb społecznych. Warszawa, Krapkowice: Centrum Języka Migowego.
- Szczepankowski, B. (2005). Język migany w szkole. Warszawa: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne. Świdziński, M. (2015). Z problemów komunikacji niesłyszących. Pobrane 19 sierpnia 2017, z: http://slideplayer.pl/slide/60864/
- Tomaszewski, P. (2005). Polski język migowy w wychowaniu dwujęzykowym dzieci głuchych. W: J. Porayskiego-Pomsty (red.), Komunikacja i teksty w perspektywie rozwojowej i dydaktycznej (s. 33–58). Warszawa: Dom Wydawniczy Elipsa.
- Wojnarowski, J. (red.). (2003). Wielkiej Encyklopedii PWN. Tom 18. Mohorovičicia nieciągłość – Niemcy. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
- Wojnarowski J. (red.). (2004). Wielkiej Encyklopedii PWN. Tom 22. Polskie siły zbrojne – Pyrrus. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
- Zielińska, I., Polanowska, M., Mądry, A., Krzysztof, C. (2012). Program nauczania dla zawodu asystent osoby niepełnosprawnej, 341201 o strukturze przedmiotowej. Pobrane 18 sierpnia 2017, z: www.koweziu.edu.pl/programy_nauczania/pliki/341201_P.doc
Referencje
Augustowska-Kruszyńska, K., Michalska, A., Cis, K. (2012). Program nauczania dla zawodu technik elektroradiolog 321103 o strukturze modułowej. Pobrane 18 sierpnia 2017, z: http://www.koweziu.edu.pl/programy_nauczania/pliki/321103_M.doc
Centrum Edukacyjne Języka Migowego przy Zarządzie Głównym Polskiego Związku Głuchych. (2015). Program nauczania dla zawodu Asystent Osoby Niepełnosprawnej, 341201 o strukturze przedmiotowej. Pobrane 19 sierpnia 2017, z: http://www.koweziu.edu.pl/ppn2108bbc95adf0e08b5c238de389ea414=1cffe39e4628ee9016dbd2bf56ded53d
Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej. (2015). O placówce. Pobrane 18 sierpnia 2017, z: http://www.koweziu.edu.pl/oplacowce2108bbc95adf0e08b5c238de389ea414=4e972ab608fdfd16b6c446834163755e
Ośrodek Rozwoju Edukacji. (2015). Przykładowe programy nauczania. Programy przedmiotowe. Asystent osoby niepełnosprawnej. Pobrane 18 sierpnia, z: http:// www.koweziu.edu.pl/ppn
Szczepankowski, B. (2000). Komunikowanie się z osobami z uszkodzonym słuchem. Poradnik dla pracowników służb społecznych. Warszawa, Krapkowice: Centrum Języka Migowego.
Szczepankowski, B. (2005). Język migany w szkole. Warszawa: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne. Świdziński, M. (2015). Z problemów komunikacji niesłyszących. Pobrane 19 sierpnia 2017, z: http://slideplayer.pl/slide/60864/
Tomaszewski, P. (2005). Polski język migowy w wychowaniu dwujęzykowym dzieci głuchych. W: J. Porayskiego-Pomsty (red.), Komunikacja i teksty w perspektywie rozwojowej i dydaktycznej (s. 33–58). Warszawa: Dom Wydawniczy Elipsa.
Wojnarowski, J. (red.). (2003). Wielkiej Encyklopedii PWN. Tom 18. Mohorovičicia nieciągłość – Niemcy. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wojnarowski J. (red.). (2004). Wielkiej Encyklopedii PWN. Tom 22. Polskie siły zbrojne – Pyrrus. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Zielińska, I., Polanowska, M., Mądry, A., Krzysztof, C. (2012). Program nauczania dla zawodu asystent osoby niepełnosprawnej, 341201 o strukturze przedmiotowej. Pobrane 18 sierpnia 2017, z: www.koweziu.edu.pl/programy_nauczania/pliki/341201_P.doc