Treść głównego artykułu
Abstrakt
Słowa kluczowe
Szczegóły artykułu
Licencja
Osoba publikująca wyraża zgodę na udostępnianie utworu przez Dolnośląską Szkołę Wyższą na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe, której pełny tekst dostępny jest na stronie internetowej: https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/legalcode
Osoba zgłaszająca upoważniona przez pozostałych współautorów do ich reprezentowania (autor korespondencyjny) zgłoszonego „utworu” oświadcza, że przysługują mu/jej autorskie prawa do utworu, które nie są ograniczone w zakresie objętym niniejszym oświadczeniem.
Utwór jest dziełem oryginalnym i nie narusza praw autorskich innych osób, ani nie jest ograniczony prawami na rzecz osób trzecich.
Utwór nie był wcześniej publikowany pod tym samym lub innym tytułem, nie stanowi również części innej publikacji. Utwór nie jest obecnie przedmiotem postępowania w innym wydawnictwie.
Osoba zgłaszająca utwór do publikacji w czasopiśmie „Forum Oświatowe” i tym samym potwierdza, że:
- Utwór został przygotowany zgodnie z zasadami edytorskimi obowiązującymi w czasopiśmie.
- Utwór zawiera informacje o źródłach finansowania badań, które stanowiły podstawę jego opracowania.
- Wyraża zgodę na przekazanie utworu do podwójnej recenzji, na podstawie której redakcja podejmie decyzję o przyjęciu lub odrzuceniu utworu do publikacji.
- Wyraża zgodę na dokonanie przez redakcję koniecznych zmian utworu wynikających z opracowania redakcyjnego.
- Zobowiązuje się do niezwłocznego dokonania korekty autorskiej utworu, po jego akceptacji przez redakcję. Niedokonanie korekty autorskiej w terminie 14 dni od daty otrzymania materiałów, traktowane będzie za zgodę na wydanie utworu w postaci przekazanej do korekty.
Osoba zgłaszająca udziela Dolnośląskiej Szkole Wyższej nieodpłatnej, nieograniczonej terytorialnie i czasowo nieodpłatnej licencji niewyłącznej na korzystanie z utworu pod warunkiem jego przyjęcia do opublikowania w czasopiśmie „Forum Oświatowe”, na następujących polach eksploatacji:
- Utrwalanie, zwielokrotnianie i wytwarzanie egzemplarzy utworu techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową i zapisu elektronicznego.
- Obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono: wprowadzanie do obrotu, sprzedaż, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy, publiczne wystawienie, wyświetlenie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, również w sieci Internet.
- Włączenie utworu w skład utworu zbiorowego.
- Tłumaczenia na inne języki i rozpowszechniania tych tłumaczeń.
Publikujemy zgodnie z zaleceniami The Committee on Publication Ethics (COPE), w wolnym dostępie na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe.
Referencje
- Australian National Curriculum. (n.d.). Retrieved from http://www.australiancurriculum.edu.au/crosscurriculumpriorities/aboriginal-and-torres-strait-islander-histories-and-culture
- Bhabha, H. K. (1994). The Location of Culture. London: Routledge.
- Bergström, G., & Boréus, K. (Eds.). (2005). Textens mening och mak: Metodbok I samhällsvetenskaplig text- och discouranalys. Lund: Studentlitteratur.
- Christie, M. (2006). Local versus Global Knowledges: A Fundamental Dilemma In ‘Remote Education’. Retrieved from http://www.cdu.edu.au/centres/inc/pdf/Local_v_Global_Knowledges.pdf
- Christie, M. (2007). Yolngu language habitat: Ecology, identity and law in Aboriginal society. In G. Leitner, & I. Malcolm (Eds.), Trends in Linguistics, Studies and Monographs: The Habitat of Australia due s Aboriginal Languages: Past, Present and Future. Retrieved from http://ebrary.com.biblextern.sh.se/lib/sodertorn/docPrint.action?encrypted=51
- Clark, Ch. (2009). “It Was Like the Walls of the Classroom Came Down Around Us”: Teaching from the Country Student Forum. Retrieved from http://www.cdu.edu.au/centres/spill//journal/LC_Journal_Issue2_2010.pdf?q=centres/spil/journal/LC_Journal_Issue2_2010.pdf
- Ober, R. (2009). Both-Ways: Learning From Yesterday, Celebrating Today, Strengthening Tomorrow. The Australian Journal of Indigenous Education, 38(Supplement).
- O’Donoghue, T. (2000). Issues in Primary and Secondary Education in Australia: Past, Present, and Future. International Journal of Educational Reform, 9(1).
- Priestly, M. (2002). Global discourses and national reconstruction: the impact of globalization on curriculum policy. Curriculum Journal, 13(1), 121–138.
- Research project to preserve Indigenous languages in NT. (2010).
- Tamisari, F., & Milmilany, E. (2003). Dhinthun Wayawu-Looking for Pathway to Knowledge: Towards a Vision of Education in Yolngu Milingimbi. The Australian Journal of Indigenous Education, 32.
- Whitt, L. (2009). Science, Colonialism, and Indigenous Peoples. The Cultural Politics of Law and Knowledge. New York, NY: Cambridge University Press.
- Winther, M., Jørgensen, M., & Phillips, L. (2000). Diskursanalys som teori och metod. Lund: Studentlitteratur AB.
Referencje
Australian National Curriculum. (n.d.). Retrieved from http://www.australiancurriculum.edu.au/crosscurriculumpriorities/aboriginal-and-torres-strait-islander-histories-and-culture
Bhabha, H. K. (1994). The Location of Culture. London: Routledge.
Bergström, G., & Boréus, K. (Eds.). (2005). Textens mening och mak: Metodbok I samhällsvetenskaplig text- och discouranalys. Lund: Studentlitteratur.
Christie, M. (2006). Local versus Global Knowledges: A Fundamental Dilemma In ‘Remote Education’. Retrieved from http://www.cdu.edu.au/centres/inc/pdf/Local_v_Global_Knowledges.pdf
Christie, M. (2007). Yolngu language habitat: Ecology, identity and law in Aboriginal society. In G. Leitner, & I. Malcolm (Eds.), Trends in Linguistics, Studies and Monographs: The Habitat of Australia due s Aboriginal Languages: Past, Present and Future. Retrieved from http://ebrary.com.biblextern.sh.se/lib/sodertorn/docPrint.action?encrypted=51
Clark, Ch. (2009). “It Was Like the Walls of the Classroom Came Down Around Us”: Teaching from the Country Student Forum. Retrieved from http://www.cdu.edu.au/centres/spill//journal/LC_Journal_Issue2_2010.pdf?q=centres/spil/journal/LC_Journal_Issue2_2010.pdf
Ober, R. (2009). Both-Ways: Learning From Yesterday, Celebrating Today, Strengthening Tomorrow. The Australian Journal of Indigenous Education, 38(Supplement).
O’Donoghue, T. (2000). Issues in Primary and Secondary Education in Australia: Past, Present, and Future. International Journal of Educational Reform, 9(1).
Priestly, M. (2002). Global discourses and national reconstruction: the impact of globalization on curriculum policy. Curriculum Journal, 13(1), 121–138.
Research project to preserve Indigenous languages in NT. (2010).
Tamisari, F., & Milmilany, E. (2003). Dhinthun Wayawu-Looking for Pathway to Knowledge: Towards a Vision of Education in Yolngu Milingimbi. The Australian Journal of Indigenous Education, 32.
Whitt, L. (2009). Science, Colonialism, and Indigenous Peoples. The Cultural Politics of Law and Knowledge. New York, NY: Cambridge University Press.
Winther, M., Jørgensen, M., & Phillips, L. (2000). Diskursanalys som teori och metod. Lund: Studentlitteratur AB.