Treść głównego artykułu
Abstrakt
Szczegóły artykułu
Licencja
Osoba publikująca wyraża zgodę na udostępnianie utworu przez Dolnośląską Szkołę Wyższą na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe, której pełny tekst dostępny jest na stronie internetowej: https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/legalcode
Osoba zgłaszająca upoważniona przez pozostałych współautorów do ich reprezentowania (autor korespondencyjny) zgłoszonego „utworu” oświadcza, że przysługują mu/jej autorskie prawa do utworu, które nie są ograniczone w zakresie objętym niniejszym oświadczeniem.
Utwór jest dziełem oryginalnym i nie narusza praw autorskich innych osób, ani nie jest ograniczony prawami na rzecz osób trzecich.
Utwór nie był wcześniej publikowany pod tym samym lub innym tytułem, nie stanowi również części innej publikacji. Utwór nie jest obecnie przedmiotem postępowania w innym wydawnictwie.
Osoba zgłaszająca utwór do publikacji w czasopiśmie „Forum Oświatowe” i tym samym potwierdza, że:
- Utwór został przygotowany zgodnie z zasadami edytorskimi obowiązującymi w czasopiśmie.
- Utwór zawiera informacje o źródłach finansowania badań, które stanowiły podstawę jego opracowania.
- Wyraża zgodę na przekazanie utworu do podwójnej recenzji, na podstawie której redakcja podejmie decyzję o przyjęciu lub odrzuceniu utworu do publikacji.
- Wyraża zgodę na dokonanie przez redakcję koniecznych zmian utworu wynikających z opracowania redakcyjnego.
- Zobowiązuje się do niezwłocznego dokonania korekty autorskiej utworu, po jego akceptacji przez redakcję. Niedokonanie korekty autorskiej w terminie 14 dni od daty otrzymania materiałów, traktowane będzie za zgodę na wydanie utworu w postaci przekazanej do korekty.
Osoba zgłaszająca udziela Dolnośląskiej Szkole Wyższej nieodpłatnej, nieograniczonej terytorialnie i czasowo nieodpłatnej licencji niewyłącznej na korzystanie z utworu pod warunkiem jego przyjęcia do opublikowania w czasopiśmie „Forum Oświatowe”, na następujących polach eksploatacji:
- Utrwalanie, zwielokrotnianie i wytwarzanie egzemplarzy utworu techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową i zapisu elektronicznego.
- Obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono: wprowadzanie do obrotu, sprzedaż, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy, publiczne wystawienie, wyświetlenie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, również w sieci Internet.
- Włączenie utworu w skład utworu zbiorowego.
- Tłumaczenia na inne języki i rozpowszechniania tych tłumaczeń.
Publikujemy zgodnie z zaleceniami The Committee on Publication Ethics (COPE), w wolnym dostępie na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe.
Referencje
- Adams, T. (2007). The Development of International Education in Australia: A Framework for the Future. Journal of Studies in International Education, 11(3/4), 410–420.
- Australian Government, Department of Education, Employment and Workplace Relations. (2007). National Code of Practice for Registration Authorities and Providers of Education and Training to Overseas Students 2007 (The National Code 2007). Canberra.
- Baker, M., Robertson, F., Taylor, A., Double, L. (1996). The Labour Market Effects of Overseas Students. Canberra.
- Cuthbert, D., Smith, W., Boey, J. (2008). What Do We Really Know About the Outcomes of Australian International Education? A Critical Review and Prospectus for Future Students. Journal of Studies in International Education, 12(3), 255–275.
- Enders, J. (2004). Higher Education, Internationalization, and the Nation-State: Recent Developments and Challenges to Governance Theory. Higher Education, 47, 361–382.
- GUS. (2008). Szkoły Wyższe i ich Finanse w 2007 roku. Warszawa.
- Krzaklewska, E., Krupnik, S. (2005). New Services for International Students: Case Study of the Jagiellonian University in Kraków, Poland (artykuł konferencyjny) International Conference of Student Affairs, Leuven. Pobrane 7 grudnia 2008, z: http://www.kuleuven.be/congres/pdf/krzaklewska_krupnik.pdf
- Niland, J. (2008). The Engagement of Australian Universities with Globalization. W: L. Weber, J. Duderstadt (red.), The Globalization of Higher Education (s. 77–91). London.
- Sidhu, R. K. (2006). Universities and Globalization: To Market, to Market. Mahwah.
- Siwińska, B. (2007). Education goes global! Strategie internacjonalizacji szkolnictwa wyższego. Warszawa.
- Sylwerster, R. (2002). Mapping International Education. A Historical Survey 1839–1944. Journal of Studies in International Education, 1(90), 91–125.
- Umehara, M. (1990). Sweeping Reforms Changing Australian Higher Education. World Education News and Reviews, 3(3), 2–3, 22–23.
- Wächter, B. (2008). English Taught Programmes in European Higher Education. Pobrane 7 grudnia 2008 z ACA Study: http://www.eaie.org/pdf/antwerp/601.pdf
- Wagner, P. (2004). Higher Education in an Era of Globalization: What is at Stake? W: J. Odin, P. Manicas (red.), Globalization and Higher Education (s. 7–23). Honolulu.
- Williams, L. (Foreword). W: M. Baker, F. Robertson, A. Taylor, L. Double, The Labour Market Effects of Overseas Students. Canberra.
- de Wit, H. (2008). The Internationalization of Higher Education in a Global Context. W: H. de Wit et al. (red.), The Dynamics of International Student Circulation in a Global Context. Rotterdam.
- de Wit, H. (2008a). International Student Circulation in the Context of the Bologna Process and the Lisbon Strategy. W: H. de Wit et al. (red.), The Dynamics of International Student Circulation in a Global Context (s.167–198). Rotterdam.
Referencje
Adams, T. (2007). The Development of International Education in Australia: A Framework for the Future. Journal of Studies in International Education, 11(3/4), 410–420.
Australian Government, Department of Education, Employment and Workplace Relations. (2007). National Code of Practice for Registration Authorities and Providers of Education and Training to Overseas Students 2007 (The National Code 2007). Canberra.
Baker, M., Robertson, F., Taylor, A., Double, L. (1996). The Labour Market Effects of Overseas Students. Canberra.
Cuthbert, D., Smith, W., Boey, J. (2008). What Do We Really Know About the Outcomes of Australian International Education? A Critical Review and Prospectus for Future Students. Journal of Studies in International Education, 12(3), 255–275.
Enders, J. (2004). Higher Education, Internationalization, and the Nation-State: Recent Developments and Challenges to Governance Theory. Higher Education, 47, 361–382.
GUS. (2008). Szkoły Wyższe i ich Finanse w 2007 roku. Warszawa.
Krzaklewska, E., Krupnik, S. (2005). New Services for International Students: Case Study of the Jagiellonian University in Kraków, Poland (artykuł konferencyjny) International Conference of Student Affairs, Leuven. Pobrane 7 grudnia 2008, z: http://www.kuleuven.be/congres/pdf/krzaklewska_krupnik.pdf
Niland, J. (2008). The Engagement of Australian Universities with Globalization. W: L. Weber, J. Duderstadt (red.), The Globalization of Higher Education (s. 77–91). London.
Sidhu, R. K. (2006). Universities and Globalization: To Market, to Market. Mahwah.
Siwińska, B. (2007). Education goes global! Strategie internacjonalizacji szkolnictwa wyższego. Warszawa.
Sylwerster, R. (2002). Mapping International Education. A Historical Survey 1839–1944. Journal of Studies in International Education, 1(90), 91–125.
Umehara, M. (1990). Sweeping Reforms Changing Australian Higher Education. World Education News and Reviews, 3(3), 2–3, 22–23.
Wächter, B. (2008). English Taught Programmes in European Higher Education. Pobrane 7 grudnia 2008 z ACA Study: http://www.eaie.org/pdf/antwerp/601.pdf
Wagner, P. (2004). Higher Education in an Era of Globalization: What is at Stake? W: J. Odin, P. Manicas (red.), Globalization and Higher Education (s. 7–23). Honolulu.
Williams, L. (Foreword). W: M. Baker, F. Robertson, A. Taylor, L. Double, The Labour Market Effects of Overseas Students. Canberra.
de Wit, H. (2008). The Internationalization of Higher Education in a Global Context. W: H. de Wit et al. (red.), The Dynamics of International Student Circulation in a Global Context. Rotterdam.
de Wit, H. (2008a). International Student Circulation in the Context of the Bologna Process and the Lisbon Strategy. W: H. de Wit et al. (red.), The Dynamics of International Student Circulation in a Global Context (s.167–198). Rotterdam.