Treść głównego artykułu

Abstrakt

Szczegóły artykułu

Referencje

  1. Aronson, E. (1995). Człowiek istota społeczna. Warszawa.
  2. Chełpa, S. (1995). Psychologia konfliktów: praktyka radzenia sobie ze sporami. Warszawa.
  3. Fukuyama, F. (1997). Zaufanie: kapitał społeczny a droga do dobrobytu. Warszawa.
  4. Grycner, S. (2004). Ład społeczny a edukacja. W: L. Frąckiewicz, A. Rączszka (red.), Kapitał społeczny. Katowice.
  5. Hamer, H. (2005). Psychologia społeczna – teoria i praktyka. Warszawa.
  6. Januszek, H. (red.). (2004). Kapitał społeczny – aspekty teoretyczne i praktyczne. Poznań.
  7. Kowalczyk-Grzenkowicz, J. (2003). Rozwiązywanie konfliktu. Sztuka negocjacji i komunikacji. Warszawa.
  8. Krzymieniewska, G. (2004). Umiejętność zarządzania konfliktem jako element kapitału społecznego. W: Kapitał społeczny – aspekty teoretyczne i praktyczne. Poznań.
  9. Putnam, R. (1995). Demokracja w działaniu: tradycje obywatelskie we współczesnych Włoszech. Kraków.
  10. Pilszak, M. (2000). Opór i konflikty w zespołach ludzkich. Kwartalnik Edukacyjny, 2.
  11. Sztumski, J. (2000). Konflikty społeczne i negocjacje jako sposoby ich przezwyciężania. Częstochowa.
  12. Ury, W. L. (2006). Dochodząc do zgody. Taszów.