Analiza transakcyjna w praktyce szkolnej

Maria Brudnik

Abstrakt



Bibliografia


Sęk, H. (1991). Komunikowanie się normalne i zaburzone– wybrane koncepcje. W. H. Sęk (red.), Społeczna psychologia kliniczna. Warszawa: PWN.

Edwards, C. H. (2006). Dyscyplina i kierowanie klasą. Warszawa: PWN.

Jagieła, J. (1992). Wstęp do analizy transakcyjnej: przewodnik dla studentów pedagogiki społecznej. Częstochowa: Wydawnictwo WSP Częstochowa.

Ernst, J. (1991). Szkolne gry uczniów: jak sobie z nimi radzić. Warszawa: WSiP.

Sillamy, N. (1994). Słownik psychologii. Katowice: „Książnica”.

Reber, A. S. (2000). Słownik psychologii. Warszawa: SCHOLAR.

Jagieła, J. (2008). Narcystyczna szkoła: o psychologicznej rzeczywistości szkoły. Kraków: Rubikon.

Pilecka, W., Radkowska, G., Wrona, L. (red.). (2004). Podstawy psychologii: podręcznik dla studentów kierunków nauczycielskich. Kraków: Wydawnictwo Naukowe AP.

Berne, E. (1994). Seks i kochanie. Warszawa: KiW.

Bocheńska. (2006). Szach-mat, czyli o komunikacji w rzeczywistości szkolnej. Warszawa: WSiP.


Pełny tekst: PDF

Refbacks

  • There are currently no refbacks.


Creative Commons License
Ta praca dostępna jest na licencji Creative Commons Attribution 3.0 License.

Licencja Creative Commons
Forum Oświatowe jest wydawane na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe.

ISSN 0867-0323 ISSN (online) 2450-3452