Koncepcja szkoły toksycznej Clive’a Harbera

Katarzyna Smulska

Abstrakt



Bibliografia


Ball, S. (2008). The Education Debate. The Policy Press, University of Bristol.

Blishen, E. (1969). The School that I’d like. Harmonsworth: Penguin.

Bloom, A. (2008). Which Secondary? It hardly Matters. Times: Educational Supplement, 17(10).

Freire, P. (1970). Pedagogy of the Oppressed. Harmonsworth: Penguin.

Goodman, P. (1962). Compulsory Mis-Education. New York, NY: Vintage Books.

Harber, C. (2009). Toxic Schooling: How Schools Became Worse. Nottingham: Educational Heretics Press.

Hemming, J. (1980). The Betrayal of Youth. London: Marion Boyars.

Holt, J. (1969). How Children Fail. Harmondsworth: Penguin.

Leonard, G. (1970). Education and Ecstasy. London: John Murray.

Meighan, R., Harber, C., Barton, L., Siraj-Blatchford, I., Walker, S. (2007). Sociology of Educating. London: Continuum.

Rogers, C. (1983). Freedom to Learn. Columbus: Charles E. Merrill Publishing Company.

Smulska, K. (2009). Rolanda Meighana krytyka szkoły tradycyjnej – propozycje naprawy i alternatywa. Forum Oświatowe, 2(41).


Pełny tekst: PDF

Refbacks

  • There are currently no refbacks.


Creative Commons License
Ta praca dostępna jest na licencji Creative Commons Attribution 3.0 License.

Licencja Creative Commons
Forum Oświatowe jest wydawane na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe.

ISSN 0867-0323 ISSN (online) 2450-3452