Treść głównego artykułu

Szczegóły artykułu

Jak cytować
Stańczyk, P. (2015). Młodzież wobec ideologii merytokracji – pozytywna socjalizacja oszukanego pokolenia. Forum Oświatowe, 21(1(40), 17–38. Pobrano z https://forumoswiatowe.pl/index.php/czasopismo/article/view/361

Referencje

  1. Bowles, S., Gintis, H. (1976). Schooling in Capitalist America. New York, NY: Basic Books.
  2. Gmerek, T. (red.). (2003). Edukacja i stratyfikacja społeczna. Poznań: Wolumin.
  3. Gmerek, T. (2001). Edukacja i procesy stratyfikacji społecznej, czyli - czy można sprawiedliwie skonstruować nierówność. W: B. Śliwerski (red.), Nowe konteksty (dla)edukacji XXI w. Kraków: Impuls.
  4. Kwieciński, Z. (2007). Sprawiedliwa nierówność czy niesprawiedliwa równość? Implikacje edukacyjne. W: Między patosem a dekadencją: studia i szkice socjopedagogiczne. Wrocław: DSWE.
  5. Kwieciński, Z. (2007). Zewnętrzne egzaminy w szkolnictwie powszechnym w 2002 roku. W: Między patosem a dekadencją: studia i szkice socjopedagogiczne. Wrocław: DSWE.
  6. Melosik, Z. (2003). Edukacja a stratyfikacja społeczna. W: Z. Kwieciński, B. Śliwerski (red.), Pedagogika (tom 2). Warszawa: PWN.
  7. Melosik, Z. (1995). Pragmatyzm i edukacja w Stanach Zjednoczonych: między poglądami J. Deweya a współczesną rzeczywistością. W: J. Rutkowiak (red.), Odmiany myślenia o edukacji. Kraków: Impuls.
  8. Melosik, Z. (2003). Uniwersytet i społeczeństwo: dyskursy wolności, wiedzy i władzy. Poznań: Wolumin.
  9. Rutkowiak, J. (2005). Czy istnieje edukacyjny program ekonomii korporacyjnej? Teraźniejszość – Człowiek – Edukacja, 3(31).
  10. Zizek, S. (2008). W obronie przegranych spraw. Kraków: ha!art.