Treść głównego artykułu
Abstrakt
Słowa kluczowe
Szczegóły artykułu
Licencja
Osoba publikująca wyraża zgodę na udostępnianie utworu przez Dolnośląską Szkołę Wyższą na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe, której pełny tekst dostępny jest na stronie internetowej: https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/legalcode
Osoba zgłaszająca upoważniona przez pozostałych współautorów do ich reprezentowania (autor korespondencyjny) zgłoszonego „utworu” oświadcza, że przysługują mu/jej autorskie prawa do utworu, które nie są ograniczone w zakresie objętym niniejszym oświadczeniem.
Utwór jest dziełem oryginalnym i nie narusza praw autorskich innych osób, ani nie jest ograniczony prawami na rzecz osób trzecich.
Utwór nie był wcześniej publikowany pod tym samym lub innym tytułem, nie stanowi również części innej publikacji. Utwór nie jest obecnie przedmiotem postępowania w innym wydawnictwie.
Osoba zgłaszająca utwór do publikacji w czasopiśmie „Forum Oświatowe” i tym samym potwierdza, że:
- Utwór został przygotowany zgodnie z zasadami edytorskimi obowiązującymi w czasopiśmie.
- Utwór zawiera informacje o źródłach finansowania badań, które stanowiły podstawę jego opracowania.
- Wyraża zgodę na przekazanie utworu do podwójnej recenzji, na podstawie której redakcja podejmie decyzję o przyjęciu lub odrzuceniu utworu do publikacji.
- Wyraża zgodę na dokonanie przez redakcję koniecznych zmian utworu wynikających z opracowania redakcyjnego.
- Zobowiązuje się do niezwłocznego dokonania korekty autorskiej utworu, po jego akceptacji przez redakcję. Niedokonanie korekty autorskiej w terminie 14 dni od daty otrzymania materiałów, traktowane będzie za zgodę na wydanie utworu w postaci przekazanej do korekty.
Osoba zgłaszająca udziela Dolnośląskiej Szkole Wyższej nieodpłatnej, nieograniczonej terytorialnie i czasowo nieodpłatnej licencji niewyłącznej na korzystanie z utworu pod warunkiem jego przyjęcia do opublikowania w czasopiśmie „Forum Oświatowe”, na następujących polach eksploatacji:
- Utrwalanie, zwielokrotnianie i wytwarzanie egzemplarzy utworu techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową i zapisu elektronicznego.
- Obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono: wprowadzanie do obrotu, sprzedaż, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy, publiczne wystawienie, wyświetlenie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, również w sieci Internet.
- Włączenie utworu w skład utworu zbiorowego.
- Tłumaczenia na inne języki i rozpowszechniania tych tłumaczeń.
Publikujemy zgodnie z zaleceniami The Committee on Publication Ethics (COPE), w wolnym dostępie na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe.
Referencje
- African Union. (2002). Plan of Action for the African Decade of People with Disabilities. Durban.
- Central Intelligence Agency. (2011). The World Factbook. Pobrano 9 grudnia 2012 r., z: https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/geos/wa.html
- Government of the Republic of Namibia, Ministry of Lands, Resettlement and Rehabilitation. (1997). National Policy on Disability, Government of the Republic of Namibia. Windhoek.
- Haihambo, C. i Lightfoot, E. (2010). Cultural beliefs regarding people with disabilities in Namibia: Implications for the inclusion of people with disabilities. International Journal of Special Education, 25(3), 76-87.
- Kahikuata-Kariko, I. L. (2011). Wystąpienie podczas 12. Biennial Conference – Educating Every Learner, Every Day: A Global Responsibility, konferencji zorganizowanej przez IASE, University of Namibia, Pacific Lutheran University, Wihdhoek, Namibia.
- United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization. (1990). The World Declaration on Education for All: Meeting Basic Learning Needs. Jomtien, Thailand.
- United Nations Educational, Scientific and Cultural Organisation. (1994). Salamanca Statement and Framework for Action on Special Needs Education. Salamanca, Spain.
- United Nations. (1975). The United Nations Declaration on the Rights of the Disabled, the United Nations. New York, NY.
- World Bank. (2007). Republic of Namibia: Addressing Binding Constraints to Stimulate Broad Based Growth: A Country Economic Report. Draft, Poverty Reduction and Economic Management, Southern Africa, Africa Region. Washington, DC.
- World Bank. (2009). Namibia: Country Brief. Washington: The International Bank for Reconstruction and Development.
- World Health Organization. (2005). Disability and Rehabilitation WHO Action Plan 2006-2011. Department of Injuries and Violence Prevention [VIP]. Pobrano 9 grudnia 2012 r., z: http://www.who.int/disabilities/publications/dar_action_plan_2006to2011.pdf
Referencje
African Union. (2002). Plan of Action for the African Decade of People with Disabilities. Durban.
Central Intelligence Agency. (2011). The World Factbook. Pobrano 9 grudnia 2012 r., z: https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/geos/wa.html
Government of the Republic of Namibia, Ministry of Lands, Resettlement and Rehabilitation. (1997). National Policy on Disability, Government of the Republic of Namibia. Windhoek.
Haihambo, C. i Lightfoot, E. (2010). Cultural beliefs regarding people with disabilities in Namibia: Implications for the inclusion of people with disabilities. International Journal of Special Education, 25(3), 76-87.
Kahikuata-Kariko, I. L. (2011). Wystąpienie podczas 12. Biennial Conference – Educating Every Learner, Every Day: A Global Responsibility, konferencji zorganizowanej przez IASE, University of Namibia, Pacific Lutheran University, Wihdhoek, Namibia.
United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization. (1990). The World Declaration on Education for All: Meeting Basic Learning Needs. Jomtien, Thailand.
United Nations Educational, Scientific and Cultural Organisation. (1994). Salamanca Statement and Framework for Action on Special Needs Education. Salamanca, Spain.
United Nations. (1975). The United Nations Declaration on the Rights of the Disabled, the United Nations. New York, NY.
World Bank. (2007). Republic of Namibia: Addressing Binding Constraints to Stimulate Broad Based Growth: A Country Economic Report. Draft, Poverty Reduction and Economic Management, Southern Africa, Africa Region. Washington, DC.
World Bank. (2009). Namibia: Country Brief. Washington: The International Bank for Reconstruction and Development.
World Health Organization. (2005). Disability and Rehabilitation WHO Action Plan 2006-2011. Department of Injuries and Violence Prevention [VIP]. Pobrano 9 grudnia 2012 r., z: http://www.who.int/disabilities/publications/dar_action_plan_2006to2011.pdf