Treść głównego artykułu
Abstrakt
Szczegóły artykułu
Licencja
Osoba publikująca wyraża zgodę na udostępnianie utworu przez Dolnośląską Szkołę Wyższą na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe, której pełny tekst dostępny jest na stronie internetowej: https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/legalcode
Osoba zgłaszająca upoważniona przez pozostałych współautorów do ich reprezentowania (autor korespondencyjny) zgłoszonego „utworu” oświadcza, że przysługują mu/jej autorskie prawa do utworu, które nie są ograniczone w zakresie objętym niniejszym oświadczeniem.
Utwór jest dziełem oryginalnym i nie narusza praw autorskich innych osób, ani nie jest ograniczony prawami na rzecz osób trzecich.
Utwór nie był wcześniej publikowany pod tym samym lub innym tytułem, nie stanowi również części innej publikacji. Utwór nie jest obecnie przedmiotem postępowania w innym wydawnictwie.
Osoba zgłaszająca utwór do publikacji w czasopiśmie „Forum Oświatowe” i tym samym potwierdza, że:
- Utwór został przygotowany zgodnie z zasadami edytorskimi obowiązującymi w czasopiśmie.
- Utwór zawiera informacje o źródłach finansowania badań, które stanowiły podstawę jego opracowania.
- Wyraża zgodę na przekazanie utworu do podwójnej recenzji, na podstawie której redakcja podejmie decyzję o przyjęciu lub odrzuceniu utworu do publikacji.
- Wyraża zgodę na dokonanie przez redakcję koniecznych zmian utworu wynikających z opracowania redakcyjnego.
- Zobowiązuje się do niezwłocznego dokonania korekty autorskiej utworu, po jego akceptacji przez redakcję. Niedokonanie korekty autorskiej w terminie 14 dni od daty otrzymania materiałów, traktowane będzie za zgodę na wydanie utworu w postaci przekazanej do korekty.
Osoba zgłaszająca udziela Dolnośląskiej Szkole Wyższej nieodpłatnej, nieograniczonej terytorialnie i czasowo nieodpłatnej licencji niewyłącznej na korzystanie z utworu pod warunkiem jego przyjęcia do opublikowania w czasopiśmie „Forum Oświatowe”, na następujących polach eksploatacji:
- Utrwalanie, zwielokrotnianie i wytwarzanie egzemplarzy utworu techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową i zapisu elektronicznego.
- Obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono: wprowadzanie do obrotu, sprzedaż, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy, publiczne wystawienie, wyświetlenie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, również w sieci Internet.
- Włączenie utworu w skład utworu zbiorowego.
- Tłumaczenia na inne języki i rozpowszechniania tych tłumaczeń.
Publikujemy zgodnie z zaleceniami The Committee on Publication Ethics (COPE), w wolnym dostępie na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe.
Referencje
- Beck, J. (2008). Meritocracy, Citizenship and Education. London: New Labour’s Legacy.
- Crosier, D., Purser, L., Smidt, H. (2007). Trends V: Universities Shaping the European Higher Education Area. Brussels: EUA.
- Haug, G., Jette, K. (1999). Trends in Learning Structures in Higher Education. Pobrano 30 października 2009, z: http://www.eua.be/publications/#c399
- De Ruiter, R. (2009). Steering European Integration through soft law. ESS.
- Enders, J. (2009). The Open Method of Coordination and New Governance Patterns for Research and Innovation. ESS.
- Federowicz, M. (2004). Różnorodność kapitalizmu: instytucjonalizm i doświadczenie zmiany ustrojowej po komunizmie. Warszawa: IFiS PAN.
- Maassen, P., Olsen, J. P. (2007). University Dynamics and European Integration. Dordrecht: Springer.
- Neave, G. (2002). Anything Goes: Or, How the Accommodation of Europe’s Universities to European Integration Integrates – an Inspiring Number of Contradictions. Tertiary Education and Management, 8(3).
- Reichert, S., Tauch, C. (2003). Trends III: Progress towards the European Higher Education Area. Brussels: EUA.
- Reichert, S., Tauch, C. (2005). Trends IV: European Universities Implementing Bologna. Brussels: EUA.
- Standards and Guidelines for Quality Assurance in European Higher Education Area. (2005). Helsinki: ENQA.
- Tomusk, V. (2004). Three Bolognas and Pizza Pie: notes on institutionalization of the European higher education system. International Studies in Sociology of Education, 14(1).
- Tomusk, V. (2006). Melancholy and Power, Knowledge and Propaganda: Discussing the Contribution of the Bologna Process to Higher Education Research in Europe. Revista Española de Educación Comparada, 12.
Referencje
Beck, J. (2008). Meritocracy, Citizenship and Education. London: New Labour’s Legacy.
Crosier, D., Purser, L., Smidt, H. (2007). Trends V: Universities Shaping the European Higher Education Area. Brussels: EUA.
Haug, G., Jette, K. (1999). Trends in Learning Structures in Higher Education. Pobrano 30 października 2009, z: http://www.eua.be/publications/#c399
De Ruiter, R. (2009). Steering European Integration through soft law. ESS.
Enders, J. (2009). The Open Method of Coordination and New Governance Patterns for Research and Innovation. ESS.
Federowicz, M. (2004). Różnorodność kapitalizmu: instytucjonalizm i doświadczenie zmiany ustrojowej po komunizmie. Warszawa: IFiS PAN.
Maassen, P., Olsen, J. P. (2007). University Dynamics and European Integration. Dordrecht: Springer.
Neave, G. (2002). Anything Goes: Or, How the Accommodation of Europe’s Universities to European Integration Integrates – an Inspiring Number of Contradictions. Tertiary Education and Management, 8(3).
Reichert, S., Tauch, C. (2003). Trends III: Progress towards the European Higher Education Area. Brussels: EUA.
Reichert, S., Tauch, C. (2005). Trends IV: European Universities Implementing Bologna. Brussels: EUA.
Standards and Guidelines for Quality Assurance in European Higher Education Area. (2005). Helsinki: ENQA.
Tomusk, V. (2004). Three Bolognas and Pizza Pie: notes on institutionalization of the European higher education system. International Studies in Sociology of Education, 14(1).
Tomusk, V. (2006). Melancholy and Power, Knowledge and Propaganda: Discussing the Contribution of the Bologna Process to Higher Education Research in Europe. Revista Española de Educación Comparada, 12.