Głuchy nauczyciel + słyszący uczeń = nowy trend w nauczaniu PJM

Magdalena Bielak-Kościńska, Angelika Niezgoda

Abstrakt


nie dotyczy


Słowa kluczowe


Głuchy nauczyciel; słyszący uczeń; kultura Głuchych; edukacja Polskiego Języka Migowego

Bibliografia


Kurcz, I. (2000). Psychologia języka i komunikacji. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe „Scholar”.

Tomaszewski, P., Rosik, P. (2002). Polski Język Migowy w świecie ludzi słyszących. Warszawa: Katedra Psychologii Rehabilitacyjnej Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego (maszynopis niepublikowany).

Tomaszewski, P., Gałkowski, T., Rosik, P. (2002). Nauczanie polskiego języka migowego jako obcego języka: czy osoby słyszące mogą przyswoić język wizualny? Czasopismo psychologiczne, 8(1), 7–20.


Pełny tekst: PDF

Refbacks

  • There are currently no refbacks.


Creative Commons License
Ta praca dostępna jest na licencji Creative Commons Attribution 3.0 License.

Licencja Creative Commons
Forum Oświatowe jest wydawane na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe.

ISSN 0867-0323 ISSN (online) 2450-3452