Treść głównego artykułu

Szczegóły artykułu

Jak cytować
Przybysz-Zaremba, M., & Smogorzewska, E. (2015). Dzieci nieakceptowane w klasie szkolnej – analiza badań przeprowadzonych wśród uczniów klas gimnazjalnych. Forum Oświatowe, 21(1(40), 123–140. Pobrano z http://forumoswiatowe.pl/index.php/czasopismo/article/view/368

Referencje

  1. Bielecka, E. (2003). Dziecko w grupie rówieśniczej – interakcje między ludźmi: klasa szkolna jako grupa społeczna. W: J. Izdebska (red.), Dziecko w rodzinie i w środowisku rówieśniczym. Białystok.
  2. Przybysz-Zaremba, M., Smogorzewska, E. (2003). Problem braku akceptacji dzieci w klasie szkolnej. Szkice Humanistyczne.
  3. Supińska, M. (2003). Dzieci izolowane i odrzucane. Życie Szkoły, 2.
  4. Wpływ stosunków koleżeńskich w klasie na rozwój osobowości dziecka. (b.d.). Pobrane 14 grudnia 2006, z: http://www.profesor.pl