Treść głównego artykułu

Abstrakt

Szczegóły artykułu

Jak cytować
Smulska, K. (1). Koncepcja szkoły toksycznej Clive’a Harbera. Forum Oświatowe, 22(1(42), 53–62. Pobrano z https://forumoswiatowe.pl/index.php/czasopismo/article/view/330

Referencje

  1. Ball, S. (2008). The Education Debate. The Policy Press, University of Bristol.
  2. Blishen, E. (1969). The School that I’d like. Harmonsworth: Penguin.
  3. Bloom, A. (2008). Which Secondary? It hardly Matters. Times: Educational Supplement, 17(10).
  4. Freire, P. (1970). Pedagogy of the Oppressed. Harmonsworth: Penguin.
  5. Goodman, P. (1962). Compulsory Mis-Education. New York, NY: Vintage Books.
  6. Harber, C. (2009). Toxic Schooling: How Schools Became Worse. Nottingham: Educational Heretics Press.
  7. Hemming, J. (1980). The Betrayal of Youth. London: Marion Boyars.
  8. Holt, J. (1969). How Children Fail. Harmondsworth: Penguin.
  9. Leonard, G. (1970). Education and Ecstasy. London: John Murray.
  10. Meighan, R., Harber, C., Barton, L., Siraj-Blatchford, I., Walker, S. (2007). Sociology of Educating. London: Continuum.
  11. Rogers, C. (1983). Freedom to Learn. Columbus: Charles E. Merrill Publishing Company.
  12. Smulska, K. (2009). Rolanda Meighana krytyka szkoły tradycyjnej – propozycje naprawy i alternatywa. Forum Oświatowe, 2(41).