Treść głównego artykułu
Abstrakt
Szczegóły artykułu
Licencja
Osoba publikująca wyraża zgodę na udostępnianie utworu przez Dolnośląską Szkołę Wyższą na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe, której pełny tekst dostępny jest na stronie internetowej: https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/legalcode
Osoba zgłaszająca upoważniona przez pozostałych współautorów do ich reprezentowania (autor korespondencyjny) zgłoszonego „utworu” oświadcza, że przysługują mu/jej autorskie prawa do utworu, które nie są ograniczone w zakresie objętym niniejszym oświadczeniem.
Utwór jest dziełem oryginalnym i nie narusza praw autorskich innych osób, ani nie jest ograniczony prawami na rzecz osób trzecich.
Utwór nie był wcześniej publikowany pod tym samym lub innym tytułem, nie stanowi również części innej publikacji. Utwór nie jest obecnie przedmiotem postępowania w innym wydawnictwie.
Osoba zgłaszająca utwór do publikacji w czasopiśmie „Forum Oświatowe” i tym samym potwierdza, że:
- Utwór został przygotowany zgodnie z zasadami edytorskimi obowiązującymi w czasopiśmie.
- Utwór zawiera informacje o źródłach finansowania badań, które stanowiły podstawę jego opracowania.
- Wyraża zgodę na przekazanie utworu do podwójnej recenzji, na podstawie której redakcja podejmie decyzję o przyjęciu lub odrzuceniu utworu do publikacji.
- Wyraża zgodę na dokonanie przez redakcję koniecznych zmian utworu wynikających z opracowania redakcyjnego.
- Zobowiązuje się do niezwłocznego dokonania korekty autorskiej utworu, po jego akceptacji przez redakcję. Niedokonanie korekty autorskiej w terminie 14 dni od daty otrzymania materiałów, traktowane będzie za zgodę na wydanie utworu w postaci przekazanej do korekty.
Osoba zgłaszająca udziela Dolnośląskiej Szkole Wyższej nieodpłatnej, nieograniczonej terytorialnie i czasowo nieodpłatnej licencji niewyłącznej na korzystanie z utworu pod warunkiem jego przyjęcia do opublikowania w czasopiśmie „Forum Oświatowe”, na następujących polach eksploatacji:
- Utrwalanie, zwielokrotnianie i wytwarzanie egzemplarzy utworu techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową i zapisu elektronicznego.
- Obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono: wprowadzanie do obrotu, sprzedaż, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy, publiczne wystawienie, wyświetlenie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, również w sieci Internet.
- Włączenie utworu w skład utworu zbiorowego.
- Tłumaczenia na inne języki i rozpowszechniania tych tłumaczeń.
Publikujemy zgodnie z zaleceniami The Committee on Publication Ethics (COPE), w wolnym dostępie na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe.
Referencje
- De Ruiter, R. (2009). Steering European Integration through soft law. ESS.
- Enders, J. (2009). The Open Method of Coordination and New Governance Patterns for Research and Innovation. ESS.
- Gornitzka, Å. (b.d.). Networking Administration in Areas of National Sensitivity: the Commission and Higher Education. Pobrane 25 lipca 2009, z: http://www.utwente.nl/cheps/summer_school
- Huisman, J. (2009). Bologna as a Policy Process: Success or Failure? ESS.
- Kaiser, F. (2009). Mapping diversity in European higher education. ESS.
- Maassen, P. A., Olsen, J. P. (red.). (2007). University dynamics and European integration. Springer.
- Marin, L. (2009). Steering European Integration: Hard Law Instruments. ESS.
- Tomusk, V. (red.). (2007). Creating the European Area of Higher Education. Voices from Periphery. Dordrecht: Springer.
- Van der Wende, M. (2009). A Global Perspective on Trends in European Higher Education. ESS.
- Van Vught, F. (2006). A supranational European university policy? An analysis of the European Union’s higher education and research policies [część projektu ‘The Public Interest and Academic Research’]. Pobrane 25 lipca 2009, z: http://www.utwente.nl/cheps/summer_school/
Referencje
De Ruiter, R. (2009). Steering European Integration through soft law. ESS.
Enders, J. (2009). The Open Method of Coordination and New Governance Patterns for Research and Innovation. ESS.
Gornitzka, Å. (b.d.). Networking Administration in Areas of National Sensitivity: the Commission and Higher Education. Pobrane 25 lipca 2009, z: http://www.utwente.nl/cheps/summer_school
Huisman, J. (2009). Bologna as a Policy Process: Success or Failure? ESS.
Kaiser, F. (2009). Mapping diversity in European higher education. ESS.
Maassen, P. A., Olsen, J. P. (red.). (2007). University dynamics and European integration. Springer.
Marin, L. (2009). Steering European Integration: Hard Law Instruments. ESS.
Tomusk, V. (red.). (2007). Creating the European Area of Higher Education. Voices from Periphery. Dordrecht: Springer.
Van der Wende, M. (2009). A Global Perspective on Trends in European Higher Education. ESS.
Van Vught, F. (2006). A supranational European university policy? An analysis of the European Union’s higher education and research policies [część projektu ‘The Public Interest and Academic Research’]. Pobrane 25 lipca 2009, z: http://www.utwente.nl/cheps/summer_school/